En mysig dag



Idag har jag haft en riktigt mysig dag. Jag klev upp runt tolv, tog en lång och
varm dusch och åt till frukost mackor med mjukost och ett stort glas mjölk
samtidigt som jag tittade på några avsnitt av Gossip Girl.

Jag bestämde mig för att vara duktig och baka egna scones, och det hela
slutade med att jag gjorde muffins också. Jag fick väldigt bra respons när
Mamma kom hem. Blev väldigt nöjd själv också så jag gör nog någon sats
någon annan dag den här veckan

Nu har jag bokat hemresan till Oslo nästa onsdag också. Jag börjar faktiskt
längta efter min älskling.

Imorgon är planerna att gå på tjejkväll på stan med mamsen och syrran och
sedan fika med Anette och Petra. Jag behöver en nya foundation på Make
Up Store efter att ha tappat min på klinkersgolvet på toaletten. såg att dom
hade 20% imorgon kväll så då ska jag passa på.


/Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0