Sweet dreams

Nu har jag suttit med datorn här i knät i sängen lite för länge tror jag.
Börjar få lite ont i ryggen, och ögonen är trötta.

Skulle ha bokat tåg idag, men som vanligt så ska det krångla. tydligen
är det något fel på Andrés bankid, ( som norska banken har) så vi får
helt enkelt hålla tummarna och hoppas att det fortfarande finns biljetter
på söndag.

Till helgen åker föresten A på spa/jobbhelg med jobbet, och jag har
drillgenrep inför RM på sporthallen imorgon 20.30. Sen på Lördag blir
det IKEA i sundsvall, och shopping till mitt rum i pappas lägenhet.

Nä nu ska jag packa ihop och krypa ner, mer under täcket. Ska bli så
skönt att sova lite. Natti natti!



/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0