Stress och press

Ja, då var man hemkommern till Sverige, och Örnsköldsvik igen då. Har redan hunnit med  två skoldagar, och två träningar, och mer ska det bli. Det känns som om det är mcyket som händer just nu. Har skrivit en lång att göra/köpa/fixa lista, som bara blir längre och längre känns det som.
Har i allafall fixat sjukgymnasttid imorgon, så dit ska jag vid 13-tiden. Har också bokat klippning och blekning till nästa vecka.

Navelpiercingen är nu uttagen också. Den ville inte riktigt läka och huden drog ihop sig så mycket att det nästan inte var något kvar.  Jag bestämde mig för att ta ut den, och så gör jag en ny när tiden är inne.


Nu är det Desperate housewives som gäller, och sen sova.



/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0