Skidtur och kladdkaka

Idag var det dags för skidtur på skolidrotten. Vi= jag, Jennie H, Jennie G, Cornelia och Hanna gick direkt efter att vi hade ätit så vi kom nästan en timme innan lektionen skulle börja. Det gick finnemang och jag stabil som jag är ramlade inte en enda gång. :) Stolt. Åkte 2,5 km, och det gick fort så vi kvar klar innan ett.
Gick på Ica och köpte en chockladkaka 70% för jag hade så ont i huvudet.

Nu ikväll kom mormor och Karin och hälsade på mig. Är ju ensam hemma eftersom mamma är på kurs i LOKA brunn. Jag bjöd på en kladdkaka som fanns i frysen. Det var supergott. Klarade av att koka kaffe i kanna för första gången också. Haha.


/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0