Pizza i Norge

Idag bestämmde sig André, jag och Jens oss för att dela på en pizza. Vi tog en sån där familjepizza, och gissa vad vi fick betala. hundraåttiofem norksa kronor. visst, det var en rätt stor pizza men ändå. 185:-. Så dyrt är det inte i sverige, och ändå tog vi nästan den billigaste sorten. Helt galet.

shoppade en röd stickad kofta på gina på rea också, 49 norska riksdaler. Hittade en superfin kjol för 49, men den var lite lång, och sen hittade jag svarta "finbyxor", men de var lite stora i midjan, så det blev bara koftan.



Praktiken går föresten bra. Jag har lyckats klara mig bra i Oslo, utan att tappa bort mig med alla tåg och trikkar och vägar. Jag är typ stolt över mig själv.


/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0