Studenten närmar sig med stormsteg...



Kom på att det faktiskt inte är speciellt länge tills vi tar studenten.
Det känns bara som om tiden är knapp, när det är så mycket som
ska hinnas med innan den 12 juni. Praktiken ska göras klar,
(kommer hem 9 mars) det ska bli RM 21 mars,och förhoppningsvis
SM jag ska hinna jobba och tjäna massa pengar, projektarbetet måste
göras klart i brådskande fart, pga av modevisning den 8 april.
Sen ska jag hinna göra klart balklänningen, korsetten, fixa och
dona inför självaste studenten; skor (hade gärna tackat ja till dessa
på bilden, och en matchande kuvertväska i liknande färg). det ska
fixas frisyr, naglar, smink och gud vet vad.

Sen ska man försöka klura ut vad man vill med sitt liv efteråt också.

Det känns som om det ligger en massa, massa saker på mina
axlar som ska göras, men vad gör jag?
Joo, jag sitter på min rumpa och gör inte ett skit.


PUSS!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0