Ansiktsprodukter



Här är de ansiktsprodukter som jag använder dagligen:

Aco´s Soft cleansing mousse
- som jag skrivit tidigare så hjälper den mot
min annars så feta hud. Det bästa jag har testat hittils. Hade den rosa mot
fet och oren hud förut, men huden blir för torr nu på vintern. kostar lite under
hundralappen.

Vichy purete thermale ögon make up-remover- Den använder jag att ta
bort sminket runt ögonen med. Har inte haft den så länge, men ger den ett
okej. Man måste använda ganska mycket och man får gnugga rejält.
Ganska dyr var den också.

Vichy normaderm nuit- Nattkräm som ska matta ner ansiktet, och öppna
porerna under natten. Är jättenöjd. Den här tuben har räckt sen i september
oxh först nu börjar den ta slut. Kostar 189 kronor.

Vichy normaderm- Dagkräm i samma serie som nattkrämen. Den mattar
ner ansiktet samtidigt som den ger fukt. Minskar risken för bakterier.
kostar 169 kronor.

Allt kommer från Apoteket.


/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0